Sanning med modifiering...

Ja, att det var mitt sista pass på brandstation i stan.. det var ju inte helt sant.. jag kom ju på att jag har bytt med Mattias.. så jag är på jobbet nu ikväll igen.. men som alltid när jag jobbar, så har det varit helt lugnt och dött.. inte ett enda larm..

Jag passade på att baka idag igen.. bakade faktiskt fyra bröd hemma.. två müslibröd.. och två nya varianter... nämligen örtbröd.. det var inte helt fel det heller... skoj att testa sig på lite nytt.

Till och med gubbarna i skift 4 gillade det...

Men, hädanefter så är det i Timrå jag kommer jobba.. om jag inte blir flyttad temporärt på nåt pass.. det återstår ju att se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0