Sista natten med gänget...

Jaha... vad roligt... eller inte.. sista passet här i stan på ett bra tag.. vet inte ens om jag kommer att bli placerad här is tan igen, jag hoppas det, för nu känner jag mig verkligen accepterad i gänget och har hittat min plats och roll lite smått.

Men, på onsdag så är det Timrå som gäller, nytt gäng att lära känna och nya rutiner att lära sig... dock så tror jag att jag har gjort ett gott intryck på gubbarna här i stan... för de tycker det är trist att jag ska ut till "byn"...

Jag kommer absolut sakna alla här på skiftet med... och idag så har jag suttit och fått höra en massa historier och grejer om deras liv.. många skratt o goa stunder måste jag säga.. har nästan ont i magen av allt skrattande...

Passade på att laga en sista middag till dem ikväll med.. som jag själv måste säga blev supergod.. låt det här träffa gomseglet: Plommonspäckad kotlettrad med brunsås, rödkål, kokt potatis och äpplemos.. och så en blandsallad till det... mmm.... mumsigt värre!

Snart börjar det bli dags att krypa till kojs.. jag hoppas att det blir vackert väder imorrn, precis som det var idag.. helt underbart väder idag!

Kommentarer
Postat av: AA

en kropp är inte svår att få, men det är själen jag vill åt :S

2007-03-26 @ 08:38:55
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: MissEllie

Åh kan du inte komma hem och laga det till mig oxå... gud va gott det lät! :)

2007-03-26 @ 10:25:56
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: Andreas

Hur fungerar det när man lagar mat på en brandstation? Vem köper maten som ska tillagas?

2007-03-26 @ 11:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0