Surf's up!

Wooohooo.... jag sitter hemma o surfar för första gången nånsin.. hemma i min lya i Sundsvall...

Jag har ju haft världens problem och bekymmer med att få fram adsl till min lägenhet.. och problemet kvarstår.. så jag har letat alternativa utvägar och lösningar... och nu så lånade jag hem en bärbar dator, för att se om det finns några trådlösa nätverk här i krokarna.. och sanna mina ord.. jag hittade minsann ett par stycken.. så nu är bara frågan om jag kan få kontakt med dessa på nåt annat ställe än i köket...

Men det känns underbart att kunna sitta hemma och surfa iaf...

Dock så är inte det här med datorer och internet på min sida just nu.. för min monitor som jag fick av jobbet, den dog i helgen.. ingen bild alls på den.. utan det är väl bildröret som har tackat för sig och lagt av helt... så nu måste jag hitta mig en ny monitor igen...trist när man vet att det finns två ståendes hemma i Lund som jag inte lyckades få hit...

Jag har varit flitig idag igen.. och bakat bröd till skiftet imorrn.. det blev två stycken müslibröd... som hittills har varit goda varje gång.. så jag förväntar mig samma sak igen...

Just det.. är det någon som har bra koll på det hä rmed nätverkskort?... trådlösa då.. finns det nåt speciellt kort som är riktigt bra på att plocka upp signaler.. så att man kan få en stark o bra signal?.. hör av dig i så fall...

Kommentarer
Postat av: Birran

Mmm bilar går alltid sönder när de inte borde det! Men som tur är löser det sig alltid ändå - blev till att ta bussen tillbaka till Jönköping! Skönt att du fåt tillgång till internet hemma=) Kraam

2007-03-20 @ 07:45:40
URL: http://bh.blogg.se
Postat av: Pierre

i know gubben....thats what friendship is about right?

2007-03-20 @ 10:54:41
URL: http://dapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0