Timrå!

Jahopp.. då var första passet i Timrå avklarat.. iaf mitt ordinarie pass då.. har ju jobbat där en gång innan.
Hör o häpna.. vi hade faktiskt två larm idag... otroligt.. en stackars gubbe som hade halkat i en isig backer och skadat sig.. honom fick vi hjälpa att bära upp.. sen hade vi ett automatlarm som vi hann få motbud på..men ändå.. två larm.. det är mer än vad jag har haft senaste månaden här i stan..=)

Vi har hittat en tv nu förresten!!! Wooohooo.. nu är vi inte helt avskärmade från omvärlden...jag hittade en 28" för 400 bagis.. som hittat ju...=)

Ikväll är jag på stationen i stan.. för att kika på fotbollen... vi har ju inte tillgång till några häftiga kanaler hemma.. bara ettan, tvåan och fyran.. makalöst spännande och häftigt utbud, eller vad tycker ni? :P

Alltså.. våren är på antågande även här uppe.. men fan, snacka om att man känner en lust att träffa nån vacker tös, som man kan gå o njuta i solen med.. bara strosa hand i hand på stan.. sitta o dricka en kopp kaffe nånstans.. och sen gå hem och mysa järnet..=)

Ne, nu är det fotboll som gäller... tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

400 för en TV! Du kunde fått min 20 tums helt gratis *garvar* den funkar perfekt förutom att färgen försvinner ibland haha!

Vet precis vad du menar med att våren är på gång... Vill oxå...*suck* men men det kommer väl nån gång

2007-03-28 @ 21:19:06
Postat av: Mia

Hallå där:-)

Hoppas du kommer trivas i Timrå nu:-)
Har haft det kanonkul på resan o drar iväg igen nu i helgen till Sthlm. Känns skönt att få tebax lyan oxå...e jättenöjd;-) Ha det så gött i vårvädret*vinkar*

2007-03-28 @ 22:00:49
Postat av: Manuela

Hey!

Har du emigrerat från skåneland?

Kramen

2007-03-29 @ 22:50:36
URL: http://gioia.blogg.se
Postat av: MissEllie

varför syntes det inte att det var jag som postade då..... *skit burk*

2007-03-30 @ 22:59:47
URL: http://missellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0