Träning...

Befinner mig på stationen.. har tränat nyss.. och ska hem och greja med lite saker sen.. blir nog lite ölande ikväll med Mattias och Lima... och om vi ska vara hos Lima.. då ska jag minsann be honom bränna ner senaste avsnitten av Prison Break till mig.. jag saknar ju det som fan...och har nog missat ett gäng med avsnitt...

Idag är det verkligen vår ute... känns nästan som "hemma" i skåne...men jag är övertygad om att det kommer komma nån köldknäpp till här uppe innan våren verkligen kommer... men jag ser ju fram emot att få se våren och upptäcka hur den här staden bara blommar upp... har hört mycket om att Sundsvall är en jäklligt vacker stad sommartid...

Trevligt att se att jag har vissa som skulle sakna min blogg om jag la ner den, men det var inte riktigt så jag menade när jag skrev igår.. jag kommer nog aldrig lägga ner min blogg, men jag måste dock känna att jag får ut nåt av att skriva i den...inte bara skriva tomma inlägg utan innehåll typ... fulblogga är fan inte skoj!

Fan, det är ganska så skoj ändå.. jag har fått ytterligare en kallelse till att komma på anställningstester, den här gången i Piteå... dock bara som sommarvikarie. Roligt att se att min ansökan faktiskt fungerar, att man väcker intresse med den. Skara har ju hört av sig med för en knapp månad sen, och det var ju en fast tjänst och allt.. men Skara i sig är kanske inte så himla lockande egentligen... jag trivs bra här i Sundsvall, även om framtiden här på räddningstjänsten är rejält osäker...

Mia: jag ska inte flytta från stan.. jag ska bara byta station som jag tjänstgör på..=)
Niccan: Skoj att höra att du är så intresserad av mig... och jag kommer inte lägga ner min blogg om jag skulle finna kärleken.. varför göra det? Då kan jag ju dela med mig av min glädje i så fall..=) Men du, en liten fråga.. jag vet ju att du har bra koll på vem jag är, men vem är du egentligen?.... har funderat och funderat en massa på det där..men jag kommer inte fram till nåt vettigt svar.. så berätta..=)

Nåt är fel med bloggen.. nu när de har gjort om här, så kan jag ju inte ens publicera... gah!

Jo, nu funkade det...

Kommentarer
Postat av: K

Hur kommer det si att du hamnat i sudsvall om du bott i skåne innan ? Saknar du skåne ?

2007-03-02 @ 23:08:16
URL: http://idinfantasi.blogg.se
Postat av: Jennie

tack för kommentaren :)

2007-03-02 @ 23:15:53
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Elle*

Detsamma Mr Lari. Hört en himla massa om dej med ska du veta. *mohaha*. Ok, upp till Sundsvall! Låter som en plan, och du. Då blir det partaj!

2007-03-03 @ 08:29:42
URL: http://confessionsofalolita.blogg.se
Postat av: prinsessanzara

hej jag e helt ny på denna sidan så jag lämnar ett litet spår eftet mg och e lite fräck så jag lägger till dig bland mina kontakter..... kul att läsa om intressanta människor som dessutom e från skåna =)

2007-03-03 @ 09:33:24
URL: http://prinsessanzara.blogg.se
Postat av: Madelene Nattfrost

Våren lär nog vänta till mitten/slutet av april är jag rädd. :) Men sommaren är riktigt fin här... :) När det väl blir varmt,dvs. ;)

2007-03-03 @ 12:53:45
URL: http://www.nogg.se/nattfrost

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0