Två blir tre, och öppet hus...

Jaha.. imorrn så blir det en händelserik dag.. för det första så har vi öppet hus på brandstationen.. välkomna alla sundsvallsbor som läser min blogg.. imorrn lördag 11-15 har vi öppet hus för allmänheten. Kom hit o kika på våra bilar, ställ en massa frågor.. och hälsa på alla brandmän.. mest mig då förståss..;)

Jag hoppas iaf att det kommer lite unga med.. gärna tjejer.. som man kan snacka lite med..hehe..

Sen på kvällen när jag slutar, ja då blir vi tre som bor i lyan.. Björn flyttar in imorrn, så det blir nog nån öl imorrn på kvällen och snacka lite med honom.. se vad det är för filur egentligen.

Alltså.. brödet jag bakade idag och tog med mig till station idag, det var helt sanslöst gott.. men så är det ett par stycken som inte tycker om russin i bröd, som inte tyckte det var helt ok.. men men.. alla kan inte vara nöjda.

Jag ska ta med mig receptet någon dag, och lägga ut det här på bloggen, kanske kan frälsa någon av mina läsare...

Kommentarer
Postat av: Holy

Jag vill ha brödrecept!! ;)

2007-03-23 @ 22:38:13
Postat av: Elle*

Han ar inte den enda som kommer lalla runt med ett leende pa lapparna!! Hihi. Ses snart. *Kramen*

2007-03-24 @ 02:57:39
URL: http://confessionsofalolita.blogg.se
Postat av: MissEllie

Brödrecept mottages gärna :) Och hade jag haft närmare till Sundsvall så hade jag hälsat på dig ;)

2007-03-24 @ 08:32:30
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: zara

recept ja tack kanske kan du hjälpa mig med min fantasi så att jag kan njuta av mina egna bröd igen jag saknara att baka men e fantasin borta så kanske den kan få en ny tändning av dig =)

2007-03-24 @ 13:57:46
Postat av: MissEllie

Härligt med en kille som fattat vinken haha!

Har precis varit ute och druckit en Irish Coffee på & bar i Lund trevligt ställe måste jag säga. ;)

2007-03-24 @ 23:10:05
URL: http://missellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0