Var tog den vägen?

...Min kamera alltså.. jag hittar inte den...

Jag hade ju planerat att lägga upp en massa bilder på alla saker jag har handlat.. lägga in ett modeinlägg.. det vet jag ju att folk gillar, men så hittar jag inte min kamera.. puts väck.. går inte att finna.

Har suttit o kikat på en ny kamera.. den som jag kikade på sist med.. och funderar om jag inte ska ta o beställa en, vafan liksom.. det är ju inte så farligt mycket stålar.. typ 1500:- för en kamera som jag vet att jag kommer använda mycket.

Dock så skulle jag behöva hitta min andra kamera.. har ju batterier och minneskort i den.. men nånstans i lyan borde den finnas.

Idag så har jag gått på stan, i en snygg nyköpt kortärmad skjorta.. jag har spanat på tjejer, blivit spanad på av en tjej som jobbade på Jack & Jones.. funderar på om jag inte ska ta o leta upp henne där igen nån dag...;)

igår så handlade jag för lite över 700:-.. lite tröjor o så.. och idag så blev det ett par snygga Puma sneakers... vita och gröna.. så de ska jasg inviga så smått...

Jag har verkligen kommit på hur skoj det är att shoppa.. tänk om man hade haft hur mycket pengar som helst.. oj oj.. det hade varit farligt, för just nu är enda spärren man har ett lite för litet sparkapital...

Nu ska jag hem och fixa lite mat.. Mattias hade med sig rökt röding från fjällen, så vi tänkte göra bakpotatis och en god fyllning av det...

Kommentarer
Postat av: AA

meh. jag o nelia var också på stan :P smällde i oss massa gosaker på chocolate house. höll på att kräkas på väg hem :S

2007-03-31 @ 20:15:53
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: Mija

Vårkänslor hör jag... *s*

2007-03-31 @ 23:58:38
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0