Att vara i naturen...

Jag älskar verkligen att vara i naturen.. och det finns en massa fördelar med det... en av fördelarna är att man sover så jäkla gott på nätterna efter en dag utomhus... jag sov som en liten bebis inatt, dock så gick jag ju o la mig vid 3.. efter att ha tjänat ytterligare pengar på pokern.. har nu plussat $270 på två dagar.. vilket jag är riktigt nöjd med!

När jag vaknade så upptäckte jag ett sms från Pierre.. saker o ting har hänt där nu.. så jag väntar på att få snacka med honom...

Kommentarer
Postat av: Erika

Keep me posted sötis.. hoppas allt är lugnt *pusseeeeeen*

2007-05-13 @ 10:45:32
Postat av: Anonym

När du skriver så där om pirre så blir ja genast lite orolig.......................................

Det FÅR inte hända nåt mellan dem.
Förbjudet.

De är ju sötast i världen.

2007-05-13 @ 10:54:15
Postat av: Annelie

Hm..tur det går bra för nån i pokern då,-)
Va kul för dig, både tur i spel och kärlek.Jag har för tillfället bara tur i en sak, och inte är det spel.
Ha det fint!
P.S Hoppas allt är OK med vännen din

2007-05-14 @ 21:52:19
URL: http://rospinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0