En liten uppdatering...

... om mitt lilla liv....=)

Jobbet

Well.. vad ska man säga... det börjar hända lite på jobbet... lite larm de senaste passen, och så var det ju det där med dödsolyckan på båten... inget vidare skoj, men det har inte påverkat mig nämnvärt, jag vet att vi gjorde exakt allt vi kunde, och att vi kämpade mot alla odds för att de skulle kunna återvända till livet...

Magen

Har varit och träffat en läkare nu.. och hon misstänker att jag är allergisk mot gluten, eller att jag har stressmage (colon irritable). Jag har fått lämna en massa prover, som skall analyseras och om två veckor så skall jag till lasarettet och göra ett laktostest med... bara för att utesluta den möjligheten.

Kärleken

Ja, vad ska man säga om det då... Erika och jag are still going strong... vi lär känna varandra undan för undan och vi mår bra tillsammans. Jag kan inte säga annat än att jag verkligen har hittat mig en toppentjej, en tjej som gillar samma saker som mig och som har en bakgrund som är relativt lik min med... iaf på vissa plan...
Jag trivs grymt bra med henne, och hon är onekligen en speciell tjej...

Pokern

Pokern går verkligen framåt den med....har haft ett rejält uppsving på senaste tiden (om man bortser från en mindre bra session igårkväll)... ligger på ungefär $750 plus efter två veckors spel... vilket man nog måste vara nöjd med iaf på den nivån som jag spelar på ($1/2 NL). Försöker att spela lite dagligen...

Fisket

Fisket har verkligen blivit ett nyvaknat intresse.. har varit iväg och även haft min första havsöring på kroken... en stor baddare på nånstans mellan 3-6 kg... som tyvärr lyckades att överlista mig... hade jag fått upp den, då hade jag minsann varit sååå nöjd med fiskandet att jag inte hade brytt mig om ifall jag inte fick en enda mer fisk på hela sommaren... men jag ska minsann ta o plocka upp den där jäkeln igen.. det var en sjukt rolig fight vi hade...
Har planer på att köpa mig ett årskort till Nedre Ljungan, kostar ju inte mer än 600:-.. medans ett dygnskort kostar 60:-.... så fiskar man lite aktivt, så har man ju lätt tjänat in det där....

Så.. en liten snabb uppdatering.. ska försöka vara lite mer aktiv med bloggandet... jag vet att många av er saknar mitt skrivande... och en del tycker säkert att det är bra att jag inte skriver så mycket..:P

Puss alla!

Kommentarer
Postat av: Maddi

åh TACK för uppdateringen =O) Nu har jag koll på dig igen hihi*

2007-05-25 @ 18:26:16
URL: http://www.nogg.se/zessis
Postat av: Erika

*pussa krama massa på*
tack sötis :). Ang din lilla fisk där... 6 kg är ju endå dubbelt så stor som 3...;)

2007-05-25 @ 19:12:45
Postat av: zara

good to no att att e okej och att du har det bra =)

2007-05-25 @ 23:11:45
URL: http://prinsessanzara.blogg.se
Postat av: Thomas

Hej
Det var ett tag sedan, kul att läsa lite om Dig. Detta där med magen, Du har säkert cologne irritable. Irriterad på en viss kvinlig perfym som inte hade dykt upp vid ett visst tillfälle.
Kan nu tala om för dig att jag själv nu har lyckats med att behålla min "räknare" även efter det att jag laddar upp en ny uppgradering på hemsidan min. Det du!!! Lite stålt får man vara.!
ThN

2007-05-26 @ 16:38:02
Postat av: AA

usch. celiaki är inte roligt. men det är otroligt vad mkt man kan göra ändå. utan vetemjöl (:

2007-05-26 @ 18:38:22
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com
Postat av: nollåttan

allt funkar ändå hyfsat verkar det som!!lycka till med hälsoundersökningarna...!

2007-05-28 @ 00:00:53
Postat av: sophie

hej,
skulle bara lite finurligt kommentera din presentation.
jag är uppvuxen i piteå, coh för mig har alltid sundsvall varit "södra sverige"och där sitter du - fast i norrland! ;)
hursomhelst så är det ju mångfalden som är rolig.

2007-05-28 @ 15:11:51
URL: http://qui.blogg.se
Postat av: Malin

Hoppas det hittar felet med din mage, alltid skönt och veta vad man kan göra för att den ska må bättre. Kram.

2007-05-28 @ 16:51:02
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Malin

Är det gluten (Celiaki) Som du har så kan du ju reagera på öl oxå...
mörkare och starkare öl ska man passa sej för. Carlsbergs e dock okey ;0)

2007-05-28 @ 16:56:56
URL: http://malinsmirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0