Pokerdag...

Idag har det varit en riktig pokerdag för mig.. suttit och spelat nästan hela dagen.. vilket har gått bra med... 300:- plus på svenska spel.. och sen $65 plus på ett annat ställe.. och kvällen är inte slut än...

Imorrn ska jag ner på stan o kolla efter lite fiskeutrustning.. matte o jag ska se om vi inte kan ge oss ut o doppa nån krok i vattnet.. kanske få en firre eller två med.. men det skulle ju bara vara bonus...

Har inte varit på blogghumör alls idag.. därav min tystnad...önskar att jag kunde ha lite myssällskap ikväll ju... men sötisen har barnen i helgen...så jag får allt vänta till på måndag.. hoppas det blir måndag iaf...

Kommentarer
Postat av: Erika

Söt du är *s*!! Helt enkelt underbar.

2007-05-11 @ 19:55:41
Postat av: Blingbling

Bloggandet tycks ligga nere för de flesta denna helg. Jag chillar också. Skriver inget på min egna, men läser gärna andras =)

2007-05-12 @ 15:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0