Dagens kockande...

Idag så blev det inte så farligt lång dag... 4 timmar i köket...hade en massa annat som jag har hjälpt Thomas med...besök på vårdcentralen.. inköp av nya skor, handla julgodis och glögg...besök på sjukhuset och revisorn...men det gjorde jag ju gärna... jag fick ju köra Porschen så..;)

Men när vi väl kom hem..så blev det ju lite matlagning iaf... eller ja.. rulla köttbullar i mängder...

Här är lite av dagens bilder...

bakelse
Vi avslutade dagen med en kladdig bakelse...
kniv
kniv
Bara ett par "artistiska" bilder på en kniv...
ett hav av knäck...
Ett hav av knäck....
köttbullar...
Ett hav av köttbullar...

Kommentarer
Postat av: Lillan

Absolut en blogg jag måste följa..
Mat och gott!! Gillar blandningen mellan knäck och köttbullar... kanske inte samtidigt dock.

2007-11-23 @ 09:24:04
URL: http://sandsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0