Dags för fotografering...

Ska snart sticka ner till brandstationen en vända för att fotas...

Det firas jubileum i år.. och då skall all heltidspersonal som har jobbet i år fotas och hamna på ett plakat eller liknande på jobbet.. så nu ska jag ner och fotas där...

Dagen till ära så har jag rakat av mig skägget... det var dags för det.. började bli långt och jäkligt nu.. och jag hittar inte min laddare till min hårtrimmer.. så nu rakade jag av det.. och saknar jag det så får jag låta det växa ut igen..=)

Jag vet att en del av er tycker det är synd.. men i min omröstning.. så var det ju utan skägg som vann en jordskredsseger...=) Fast jag trivdes ganska så bra i mitt skägg.. fast måste skaffa mig en trimmer i så fall... eller kunna ladda den jag har iaf..=)

Så här ser man ut nu när man har babyface iaf...

178909-575


SMS.se

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag gillar det som det är nu ;)

2007-11-14 @ 13:46:05
URL: http://www.miss0.blogg.se
Postat av: Jonnah

Gud va snygg du är! Speciellt bilden lite längre när där du har svart tröja o skjorta under... Vart i Norrland bor du? Har många ggr funderat på att ta en roadtrip till Umeå eller norr iallafall :).

Kram

2007-11-14 @ 14:07:31
Postat av: Lina

Ha en bra dag, ^^.

2007-11-14 @ 14:19:43
URL: http://higher.blogg.se
Postat av: michel lilsund på väg ur droger och kriminalitet

jag för ju kampen mot droger och kriminalitet....genom att föreläsa och blogga om vägen ur det...på tisdag ska jag va med på älvsjömässan för männskliga rättigheter går att träffa mej där.....jag hjälper mej själv genom att hjälpa andra....är du som läser detta i en sitvation som står dej över huvet så får du kontakta mej via mail om du vill...det är viktit att alla som läser detta ger sin synpunkt..
går in och ger din syn punkt för det hjälper inte bara mej utan även andra som befinner sej i uttasatta sitvationer detta är ett mass utsick brukar göra det någon gång men gillar det inte :) sprid budskapet och bloggen så hjälper ni mer människor än vad ni tror för vist ska vi ha ett drogfritt samhälle

tack på förhand

michel lillsund

[email protected]

2007-11-14 @ 15:52:29
URL: http://www.michellobban.blogg.se
Postat av: Fixpix

Hej!

Trevlig blogg du har!
Checka gärna in min nystartade affärsidè.

Ha en bra dag!

/Fixpix

2007-11-14 @ 15:53:51
URL: http://fixpix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0