Joggingtur vid havet?

Hej alla!

En lugn dag idag.. verkar det som iaf... var uppe vid 07.20 för att ordna frukost till hotellgästerna.. och sen så har jag pulat lite smått i köket.. stekt rostbiff och paketerat köttbullar...

Funderar på att ge mig ut på en joggingrunda längs havet nu.. känner att träningen verkligen ligger efter just nu..och jag längtar tills jag kommer hem till Sundsvall igen, för då kommer gymmandet att sätta fart på riktigt... då är det tre pass i veckan på Helex (step-in) som gäller..för jag måste verkligen bygga upp mig lite igen...

Jag har tappat 5 kilo i vikt sen jag flyttade upp till Sundsvall.. på ett år alltså... visst, jag har nog tappat en del fett med.... men mycket av det är muskler..och det gillar jag inte.. så gymmet är ett måste igen!

Nä, jag tror minsann att jag ska ut o jogga lite... ta en timmes lugn jogging längs havet kanske...

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jo då, Sundsvall är mulet idag.
Tänkte också ta en joggingtur efter havet efter jobbet idag. Just nu springer jag bara på kundbesök i Birsta.
Hoppas du har en bra dag med köttbullarna, än en gång.

2007-11-23 @ 13:43:26
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Madelene

Hej!
Mkt bra hemsida du gjort med alla frågor och svar.
Jag har en liten fråga gällande dels här till vänster, hur du får att man klickar på tex "Om mig" Och det kommer ner en lite remsa, ja, du fattar?

Sen förstår jag mig inte på hur jag lägger in så jag får statistik på min blogg. Skulle du vilja hjälpa mig, berätta för mig?

Mvh
Madelene

2007-11-23 @ 14:14:18
URL: http://mdln.blogg.se
Postat av: Carola

HEj! En morgonhälsning från mig och 6 och 17, som logerar hos mig i Stockholmo öven helgen. Winnerbäck igår, till och med Stefan hängde på:)
Tittade in på din sajt eftersom du enligt kollegernas utsaga är en synnerligen trevlig man.
Kram kram

Carola

2007-11-24 @ 11:20:00
Postat av: Anonym

trevlig lördag!

/ LOJS

2007-11-24 @ 13:09:06
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery
Postat av: Åsa

Halloj! Jag skall också ta en joggingtur. Här i Värmland har vi någon minusgrad och ett tunt lager med snö på marken. Ha en bra lördag! / Åsa

2007-11-24 @ 15:01:53
Postat av: Nilla

Hur jag hittade hit vet jag inte, men jag kommer på återbesök.. ;)

2007-11-24 @ 16:52:28
URL: http://plyp.blogspot.com
Postat av: Jazzhoppan

Dte verkar som om du har det ganska bra hemma i Skåneland. Önskar jag kunde smaka på all mat du lagar, det ser väldigt gott ut!Ha det så bra och din vän har en bra vän i dig.

2007-11-26 @ 21:02:28
URL: http://jazzhoppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0