Helgen har börjat!

Oj.. snacka om att jag sov gott inatt.. sov som en stock!

Vaknade vid 10.30 imorse. .och hade bara vaknat en gång inatt, när Mattias åkte till jobbet...

Efter att ha druckit tre koppar kaffe, och svarat på kommentarerna i bloggen, så gick jag ut en vända med Ebbe och det är inte helt fel ändå att han honom här.. man kommer ju ut på ett par promenader om dagen...=)

Idag har jag inte några som helst planer på att göra något, ska bara vara hemma och slappa.. och jobba vidare med min designblogg.

Har fått mycket positiv respons från folk om den bloggen, vilket är otroligt skoj, för då vill man ju fortsätta att hjälpa folk.

Vad har ni för planer inför helgen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej alla bloggare! tänkte starta en outfit tävling!

Så om du är intresserad att vara med är det bara

att skicka in en bild på en av dina outfits (eller flera!)

Till [email protected]

Så skicka in nu, lycka till! :D

2007-10-26 @ 16:23:48
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery
Postat av: M

Helgens planer är att gömma sig i ett hörn och fortsätta spy galla över lagboken, tenta nästa vecka. Trevlig helg!

2007-10-26 @ 17:05:48
URL: http://bloggywood.blogg.se
Postat av: sandee

självdö i ett hörn lät som en bra idé :P

2007-10-26 @ 17:17:53
Postat av: Åsa

Jag skall försöka hitta en Dracula-mantel till sonens Halloween disco, men i kväll blir det ett glas rött vin och ryggbiff med klyftpotatis.

2007-10-26 @ 17:22:58
Postat av: MissEllie

Jag ska försöka strassa ner, dagen tog en helvetisk vändning runt lunch när Air France fick för sig att dom skulle strejka... borde vara olagligt med flygstrejker..*sucka* har då bara 4 timmars stress kvar innan jag får slappna av... hoppas resten av helgen blir LUGN... Hoppas din blir bra :) Kram

2007-10-26 @ 18:23:56
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: AA

jag ska vara barnvakt från 10 imorn till sena eftermiddagen. sugen på att dricka sprit men det lär man ju orka? :P

2007-10-26 @ 19:56:51
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0