Host, snörvel, atjo!

Ugga... hade hoppats att jag skulle känna mig mycket mer pigg o kry idag, men icke..

Planen var ju att åka och fiska tillsammans med en kollega idag, men jag känner att jag nog får hålla mig inne ytterligare en dag och försöka piggna till lite...

Det som är lite tråkigt med det hela, är ju att den här helgen är sista helgen man får lov att fiska, innan fiskeförbudet slår in... och när det väl är dags att fiska igen, då kommer det vara kallt..

Men, det är inte mycket att göra...

178909-437

Kommentarer
Postat av: Maaret

Men söt ändå :)

2007-10-13 @ 15:53:22
Postat av: erika

ÄH! ryck upp de ;) Man får väl plocka fram pimpelspöt i vinter. Krya på dig *krama*

2007-10-13 @ 17:21:23
URL: http://weetzia.webblogg.se
Postat av: Lari

Maaret: äh..inte då.. ser ju ut som jag har sålt smöret o tappat pengarna eller nåt...

erika: haha.. ska du säga som har legat sjuk en massa senaste tiden...=)

2007-10-13 @ 17:44:57
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0