I'm a sick puppy...

Fast inte i den bemärkelsen som uttrycket står för egentligen.. men jag är sjuk iaf..

De senaste dagarna har varit härliga dagar.. .i tisdags när jag jobbade, så fick jag vara med och instruera när Stödes deltidskår hade gasolövning.. hur skoj som helst, och hur gött som helst att få vara inne i elden igen och känna på lite värme...

Sen igår så stack jag ner till Mjösund igen och fiskade lite.. har varit ett tag sen jag var där nu, men igår var det bara så jäkla fint väder, så jag kunde inte hålla mig borta...

Dock så har en omgång i gasolhuset och 4 timmar ute i kylan gjort sitt för förkylningen som har legat och pyrt i mig.. för imorse när jag vaknade, så kom jag knappt ur sängen...näsan var helt igentäppt och ont lite överallt... så det var bara att inse faktum, jag ska inte jobba...

Visst, jag hade kunnat vara på jobbet.. men jag hade inte kunnat rökdyka.. så bara att bita i det sura äpplet och ta en sjukanmälan... och förlora typ en tusenlapp idag... dessutom så missar jag en kemövning..

Aja.. inte mycket att göra åt det...

Kommentarer
Postat av: AA

åh.. var andreas randehov med!? (:

2007-10-11 @ 15:22:19
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0