Jag känner mig otroligt hedrad...

WOW.... Pierre, min gode vän som ska gifta sig nästa sommar... han drog en jäkla fråga till mig över telefon nyss..."Du Lari... vill du vara min bestman?"...

Nyvaken var jag.. men gissa om jag vaknade till...

Klart som fan att jag vill vara bestman.. det skulle vara en otrolig ära för mig.

Nu återstår att ta reda på vad man ska göra som marskalk.. och vad mina "uppgifter" är... får nog bli att ta ut lite semester och åka ner till Alingsås och hälsa på lite...=)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Grattis då får du även tänka ut en riktigt bra svensexa! Det brukar nämligen falla på bestman!

2007-10-15 @ 14:48:58
Postat av: Lari

Jeanette: haha..mm.. jag vet.. har redan börjat fundera på saken..=)

2007-10-15 @ 16:41:35
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0