Lite reklam...

Nu måste jag faktiskt göra lite reklam igen...

Har hittat en sida när jag satt och letade lite efter en ny kamera... som påminner jäkligt mycket om pricerunner...men som är annorlunda och bättre (i min uppfattning)...

Det är en sida som heter Prisjakt.. och den har faktiskt fått utmärkelser för sin prisjämförelse.

Sajten Internetworld har gjort en recension av de mest populära prisjämförelsesajterna, och prisjakt slog alla på fingrarna, även pricerunner.

Så, ge dig in och testa själv och avgör vilket du tycker är bäst!

Affiliator Affiliateprogram

Kommentarer
Postat av: S

hahaha vi vet. Vi har dock inte alltid varit så här aktiva - men när vi plötsligt fick alla besökare och kommentarer så blev det ju så mycket roligare... :)

2007-10-17 @ 21:54:31
URL: http://hakuna.blogg.se
Postat av: malino

Den sidan har jag gillat från första stund jag hitta den och har använt den flitigt :P
Och på tal om något annat, hur gick de med ditt parfymköpande?

2007-10-17 @ 22:29:30
URL: http://randigastrumpan.blogg.se
Postat av: Lari

S: haha.. ja det är ju klart att det är många ggr roligare att blogga om man har många besökare..=)

malino: jaså?.. fan va skoj att du har hittat till den.. =) jodå.. jag ska ner på stan nån dag och sniffa lite på olika parfymer, så får jag se vad jag väljer att beställa..

2007-10-18 @ 01:50:28
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0