Lugna gatan...

Sitter på jobbet.. och har inget direkt att göra just nu...

Idag så har vi haft bilvård.. sen var vi iväg och käkade frukost på Grand.. och nu har jag varit iväg och handlat mat till imorrn kväll.

Jag tänkte bjuda skiftet på grönsaksgratinerad kassler med ris och sallad, tror nog att det kan bli en hit.

Igår så var det lugnt på jobbet.. inga larm alls, utan bara en rolig innebandymatch... sen imorse så fick vi larm 06.50.. teknisk service.. lite jobbigt att åka på såna när det är tidig morgon... men men.. får lägga sig o vila lite nu på eftermiddagen istället..

Ja just det, bilen ja... haha.. den står kvar i Timrå.. blev inte klar igår, det är en bult som vi inte har lyckats få loss... men ska se om vi inte kan få loss den imorrn...

Ikväll så är det lite utgång med jobbet, får se hur långvarig jag blir, är lite halvt krasslig... men ett par whiskey o lite bubbelpool ska kanske kunna styra upp det där...=)

Kommentarer
Postat av: Lelle

Ses vi kanske ute i svängarna då! =)

2007-10-06 @ 14:54:39
Postat av: Jonas

Hej. Vet du hur man utbildar sig till heltidsbrandman?

2007-10-07 @ 14:33:23
Postat av: Lari

Lelle: njae, jag kom aldrig ut...
Jonas: ja, det vet jag.. i dagsläget så måste man gå en utbildning som heter Skydd mot olyckor, en utbildning som räddningsverket har. här har du länk: http://www.srv.se/templates/UtbKat_Page____16118.aspx

2007-10-08 @ 08:44:26
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: allimac

måste vara skönt när det inte är ngt att göra..i tanke på att du är brandman..*S*

2007-10-09 @ 17:19:24
URL: http://allimac.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0