Ont i foten och brandlarm!

Ojoj.. det var ju längesen jag skrev nåt här igen... men jag har ju faktiskt jobbat och haft mig.

Tro't eller ej.. igår så hade vi faktiskt ett larm... en riktig brand...brand på ett hyvleri här i Sundsvall. Kollar man på videoklippet där, så är faktiskt jag med på på bild.. precis i början, så springer jag med ryggen emot förbi en av ambulanserna... woohoo... haha!

Det tog oss ett par timmar att få ordning på allt där.. sen var det hem igen till station...

När vi sen spelade innebandy.. så lyckades jag skada mig.. igen.. fick övervikt på hälsenan, vilket har hänt mig många ggr innan.. det är nåt som brukar gå över utan större bekymmer.. men idag så har jag ruskigt ont i foten.. svårt att gå ordentligt. Så det får allt bli en skadeanmälan som arbetsskada.. och om det inte blir bättre till imorrn, så får jag nog kolla upp det hela, för det känns inte bra.

Men hursomhelst.. en ömmande fot hindrade inte mig från att ställa upp och spela korp-bowling igår.. och som vanligt var jag ingen höjdare på det där.. och vi åkte på stordäng mot PBK... Pensionärernas bowlingklubb... vi hade inte en chans...

Mina serier blev följande: 113, 141 och 138.
En förbättring sen sist iaf... men ändå inte bra nog...


Affiliator Affiliateprogram

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaså, är den dyrare? Jag skulle också gjort som du, för bättre med billigt och snyggt än dyrt och fult ;)
Jag hoppas det blir bättre i foten..!

2007-10-30 @ 12:14:32
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: malino

De är ju i alla fall bättre resultat än vad jag lyckas med på bowling. Är glad om jag kommer över 100 :P Fast på nintendo wii sports är jag grym och ska mycket till för att hamna under 200 där :P

Hoppas foten blir bättre och om du ändå ska gå runt och ha ont kan du få låna min smärta i revbenen, den vägrar ge med sig.

2007-10-30 @ 12:43:58
URL: http://malincatrin.blogg.se
Postat av: Pierre

gubben...jag bowlar fan aldrig 170 i en serie..........på wiiet då alltså...

2007-10-30 @ 13:01:09
Postat av: Lina

Tjena! Näpp, har aldrig haft någon och jag har testat med flera olika stilmallar också, för man ser ju på de där små bilderna vilken som har och inte har kalender... Men det funkar inte ändå! ;(

2007-10-30 @ 13:11:42
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Kelly

Det tycker jag verkligen ni ska ta tag i! Nu är det ju snart nytt år, så det är bara att sätta fart. Vilken månad skulle du vilja vara, om du fick välja? ;-)

2007-10-30 @ 13:17:39
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: madde

ohhh tack för kommentaren :D

2007-10-30 @ 13:35:50
URL: http://negerboll.blogg.se
Postat av: Ewa

Tervä! =)

Jag har en liten fråga, ang blogglayout... Du verkar ju vara en "fena" på det" =)
Försökte läsa på din sida, men det verkar vara annorlunda än på blogspot. Jag skulle nämligen vilja lägga in en bakgrundsbild på min blogg, alltså som syns på sidorna, så som du har här.
Vet du hur jag gör? Har försökt läsa på blogspot, men hittar det ingenstans, ej heller på nätet.
Vill du kan du svara på min mejladress, som står på min blogg.

Mvh
/Klewa

2007-10-30 @ 15:09:31
URL: http://klewaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0