Poker-sm...?

Som en del av er säkert vet, så spelar ju jag poker.. en hel del poker faktiskt... och går väl plus en del iaf...image500

Dock så har ju pokern legat på is lite senaste tiden... mycket för att jag inte har haft motivationen att spela.

Men.. jag har börjat fundera lite på om man skulle göra att försök att komma nånvart i poker-sm som Svenska Spel håller.

Men, om jag ska göra det, så måste jag verkligen känna att jag vill.. och att jag vill satsa på det.. för det lär ju bli en del timmar vid borden då.

Ja, jag vet inte.. jag är ju ingen turneringspelare heller.. jag spelar mest cashgames.. och turneringar är inte min starka sida.

Vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0