Sjukstuga...

Jaha.. då var man hemma igen efter ett nytt larmlöst pass.. det är konstigt det där.. så fort jag jobbar, så är det inga larm alls.. bara helt tyst o stilla.. jag måste ju vara extremt bra som förebyggande person mot larm...=)

På jobbet är det värsta sjukstugan nu.. många som går runt och är kass i halsen och snuviga.. vilket leder till att alla andra blir krassliga med.. även jag... kände igår att jag började få ont i halsen, och det sitter i fint idag med.. så nu är väl influensan på väg... fast iofs.. har varit här snart ett år.. och inte varit sjuk en enda dag.. så det är väl dags för det snart.. men jag hoppas att jag slipper...

Idag har jag mekat lite med bilen.. har haft ett avgassystem som läcker.. så jag tog in bilen idag och kollade lite.. och upptäckte att det var ett par bultar som hade skakat loss.. så det var bara att ordna till det lite så funkade allt fint igen..

Funderar lite på att ordna en ny design på bloggen... det är ju höst nu.. dags att lägga sommaren åt sidan...

Kommentarer
Postat av: Higge

En smula magstarkt att kalla Sundsvall för "Norrland", man känner ju nästan doften av rakvattnet från Stureplan dit. Jag säger: Allt mellan Robertsfors och Örkelljunga är gnällbältet.

2007-10-03 @ 19:17:22
URL: http://higge.blogg.se
Postat av: Vem är Norrlänning??

Gud så Dumt Higge..
Att påstå att Robertsfors som ligger i VÄSTERBOTTEN ligger mer i NORRLAND än vad Sundsvall gör, som visst ligger i VästerNORRLAND!!
Förövrigt så tror jag alla andra förutom en "bottenlänning" som du vet var gnällbältet verkligen ligger...
Kör hårt Lari, jag gillar din blogg och dina underbart vackra bilder från VästerNORRLAND!!

2007-10-04 @ 09:28:30
Postat av: angelica

ikväll vinner hv över timrå ;)
o jag hoppas på o va där ;P

2007-10-04 @ 15:43:56
URL: http://theangie.blogg.se/
Postat av: Lari

Higge: åhja.. magstarkt vettefan.. det är ju trots allt så att det ligger i västernorrland.. så klart att det är norrland..=)
Vem är: ja, jag håller ju med..=)
angelica: haha.. jaså?.. äh, vi får väl se..;)

2007-10-04 @ 16:58:18
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0