Snörvel...

Ugga... snuvig som en galning är man minsann...

Har precis gått av skiftet efter ett nattpass... ytterligare ett lugnt nattpass.. fick sova hela natten.
Idag så tänkte jag försöka ge mig ut till Timrå och få ordning på min bil, måste bara kolla om det är någon som jobbar som har tid att hjälpa mig en halvtimme.. men det ska säkert gå att ordna..

Annars så händer det inte så mycket i livet just nu.. står stilla...

Planerar lite att få igång ett gäng som vill lira lite poker på regelbunden basis.. lite arbetskollegor.. bara köra ett homegame en gång i månaden kanske.. skulle vara skoj...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har ett tips Lari, om du känner dig smått förkyld.. inhandla: sinova, finns på apoteket + ingefärs-te (finns på thaibutiker), gör susen när man börjar känna av förkylningen.. *Håller tummarna*
//Kram kram Sandra

2007-10-11 @ 14:20:05
Postat av: Mysan

Life is great when car is feeling well.:)

2007-10-12 @ 23:49:24
URL: http://thingsonmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0