Basketen igår...

Ja, som sagt så var jag iväg och tränade basket igår.. och det är första gången egentligen som jag kommer till ett nytt lag där jag inte känner en kotte.. och de inte alls vet vad jag går för....

Det märktes ganska så tydligt att man var ny i gänget.. för det var sällan man fick en passning, hur fri man än stod.. men efter att jag själv sett till att ta tag i saken, så fick de väl upp ögonen för mig lite mer...

Dock så vet jag inte om jag kommer fortsätta träna med dem... har inte bestämt mig än, det var lite för många egon i laget (jag är mer van vid lagspelare)...men vi får se... det var jäkligt skoj att få lattja lite med en boll igen...

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Många som har sett första säsongen redan ;P jag har dock inte haft orken o ta hem serien :)

2007-09-07 @ 12:16:46
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0