Det här med bredbandet...

Alltså.. nu vet jag inte alls vad jag ska göra.. dit vi ska flytta, dit ska det dras in fiber i höst.. men exakt när det är levererat, har jag ingen som helst aning om...

Han som bor där nu.. har glömt att säga upp sitt bredband.. vilket innebär att det kommer finnas bredband där i en månad... dock så är ju frågan om de hinner dra in fibern inom den månaden.. för i så fall hade jag kunnat säga upp allt som jag har att göra med Glocalnet...

De snackar så mycket om att de är låga.. vadå låga?.. är ju fan bland det dyraste bredbandet som finns.. jag fick precis räkningen och höll på att falla genom golvet ner till grannarna under...

Det är ju egentligen bara dumt av mig att inte ha tagit tag i det här med bredbandet.. för jag hade kunnat portera över mig till ett annat billigare alternativ.. men man har ju varit lat... som alltid.. jävla skit...

Aja.. ska nog ordna det här...

Kommentarer
Postat av: pierre

here we go again...

2007-09-14 @ 14:39:50
Postat av: sandra

Ska du flytta från s-vall ut i obygden kanske? Nedrans glocalnet har jag oxå haft strul med...NEVER AGAIN!!

2007-09-14 @ 16:15:58
Postat av: Lari

Pierre: mm.. lite så är det.. men ska nog ordna sig..
sandra: nä, jag hade problem med bredbandet mitt i stan.. det som är så trist...

2007-09-14 @ 19:10:31
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0