Ett lugnt men ändå fartfyllt dygn...

Jaha.. då har man gjort sitt sista helgpass tillsammans med skiftet i Timrå..och det var ett larmlöst dygn.. men ändå fullt upp att göra...

Känns lite lätt vemodigt att behöva lämna skiftet som man har tillbringat hela sommaren med.. men samtidigt så är det nyttigt att jobba lite i stan igen...och jag hamnar ju på samma skift som jag jobbade med innan jag flyttade ut till Timrå..och då minns jag att det kändes lika vemodigt då att man skulle lämna grabbarna i stan..jag antar att man vänjer sig och anpassar sig till det skift man jobbar med...

Jaja, om inte annat så kommer jag få mer larm iaf... och det är bra.. bra på det sättet att jag får mer erfarenhet...

På tisdag ska vi ha fystester igen.. och jag har lite ångest inför det.. för jag är inte helt säker på var jag står.. men jag borde kunna klara allt.. med lite pannben.. men tänk om man har en sån värdelös dag.. då man inte har någon energi alls.. vafan ska man göra då?

Jaja.. fram med den finska sisun.. så ska det nog gå!

Kommentarer
Postat av: Christer

Vad kör ni för tester?

2007-09-23 @ 22:34:18
Postat av: Malle

man ska inte tänka så i förväg om
testerna...klart allt kommer gå finemang! Du kan aldrig mer än att göra ditt absoluta bästa :)
Ha en bra dag btw

2007-09-24 @ 09:44:48
URL: http://foljmedmig.blogspot.com/
Postat av: F

Tror du inte att du får extra kraft och adrenalin när du ska köra fystesterna? Jag tycker att så många brandmän och poliser verkar bli sporrade av utmaningen i fystestet.

2007-09-24 @ 18:02:22
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Lari

Christer: vi kör storstadsmodellen...
malle: jovisst.. man gör sitt bästa.. men man måste ju samtidigt klara testerna.. men jag ska nog se till att klara av dem..;)
F: jo, klart att man får lite extra krafter när man väl ska göra testerna..man klarar ju alltid lite mer när man väl har testdagen än när man har testat själv innan...

2007-09-24 @ 19:52:29
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0