Havsfiske och omelett...

När jag kom hem från jobbet imorse... så käkade jag lite frukost, kollade på lite fiskeprogram på Discovery och sen stack jag och gymmade...

Kom hem, och käkade lite.. sen stack vi ut till Alnö för att fiska lite öring/lax i havet.. men det var minsann svårt det.. inga direkta napp.. men det var ett grymt härligt väder där ute.. ganska så varmt o behagligt...

Vi hade iaf med oss en termos med kaffe.. vilket höjer humöret lite..

När vi kom hem nu.. så var man lagom hungrig.. så jag svängde ihop en omelett med lite stuvning med skinka, lök, vitlök, grädde och blåmusseron... blev faktiskt grymt gott. Vi har ett gäng med torkad svamp hemma som Mattias mamma har skickat med hit.. och det måste man ju passa på att äta...

Nu så känner man sig lagom mör o trött.. för mycket syre i systemet nu.. så jag tror jag ska lägga mig o kolla lite på insidan av ögonlocken en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0