I'm living in a box...

...I'm living ina cardboard box...

Idag har vi flyttat... ett jäkla slit alltså... men grymt skönt när det är klart.. fast det är inte klart än.. för sakerna är inte uppackade än...

lägenheten vi har flyttat till.. är faktiskt bra mycket mysigare.. lite trevligare tapteter i vardagsrummet o så.. och den är mindre, vilket gör att vi fyller ut lägenheten med de möbler vi äger...

Nu så har jag gett upp för dagen.. sitter och njuter av ett glas rött.. och surfar lite rundor...

Tänkte att jag ska lägga upp lite bilder om nån dag.. när vi har fått lite ordning här...

Kommentarer
Postat av: MissEllie

haha du menar inte att du har öron! Sensation! Men skämt å sido så e det sant och höra en kille säga så för 9 av 10 gånger hör man bara "Hon e så j*vla snygg HÖ HÖ* typ....
Och hur kan du kommentera på min blogg utan säga ett ord om små pluttarna :) Visst e dom underbara!

2007-09-29 @ 22:20:54
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: Lari

MissEllie: haha.. jo, men utseende är inte allt här i livet vettu.. även om det är trevligt med vackra tjejer ibland..eller ofta..:p

2007-10-01 @ 20:05:18
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: Larry

Ja du mannen jag hoppas att det röda var gott!!
Ett litet glas chianti classico reserva kanske,kan vara det godaste röda som gjorts i Italy.
Sov gott din gamle skåne påg snart är du en långsam norrlänning....

2007-10-02 @ 00:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0