Mest aktiva på blogg.se

Har funderat lite över det där med listan på de mest aktiva på Blogg.se... är det verkligen så att de är mest aktiva, eller är de bland de populäraste och mest besökta?

Jag läste på någon sida om att ägaren till bloggen var sponsrad... och jag har en känsla av att blogg.se inte går lottlösa.. och om det är så att den bloggen ligger på listan över mest aktiva, så innebär det ju fler besökare.. det vet jag ju, för jag låg själv där en gång i tiden.. och det bord ju innebära att de som går in och betalar för reklaminlägg, tjänar mer.. och det i sin tur innebär mer pengar till bloggägaren och skaparna av blogg.se..

Jag är lite fundersam till om det verkligen är så att det är de mest aktiva som ligger på listan... eller om det är de som genererar mest pengar till blogg.se... bara en fundering...

Kommentarer
Postat av: Pierre

gubben, alla annonser du ser på bloggarna, är ju vårt affiliate program, så det har inget med aktiva listan att göra....antal inlägg kontra besök och kommentarer gör din placering på listan.

2007-09-06 @ 08:50:44
Postat av: Lari

Pierre: hmm..ok.. i see..=)

2007-09-06 @ 17:22:05
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0