Napp, men ingen fisk...

Ja, det blev en kort vända nere vid Ljungan idag...

Började lovande dock.. två napp inom fem kast.. men jag var inte snabb nog med mothugget...så det var inget jag fick upp...sen så tog det roliga slut.. jag satte ett drag i botten, och linan brast uppe i toppen av spöt... så jag tappade runt 30 meter lina.. och jag hade redan väldigt lite lina på rullen, så det var inte ens lönt att fiska vidare...så imorrn blir det iväg till PO's för att lägga på en ny lina...

Om vädret sen tillåter på tisdag.. så ska Mattias och jag ta en heldag nere vid Ljungan.. ta med oss mat, kaffe o grejer.. och fiska hela dagen...

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men ja! Nu har jag läst ikapp: vad kul till jobbet! Grattis grattis =D

2007-09-17 @ 12:26:54
URL: http://mandalaya.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0