Pyreneerna...

Har jag berättat det att jag ska åka till Pyreneerna i februari?

Min farbror i Finland, har en tradition bland sina vänner.. att åka ner etthelt gäng till alperna på en veckas skidtur..

Jag har varit med en gång innan, då var vi i Italien.. i Cervinia närmare bestämt... och vi var ett gäng på 28 stycken om jag inte minns helt fel...

Den kommande resan kommer att bli till Andorra och Grand Valira... och det ska tydligen vara ett kanonbra ställe...
Totalt är vi 22 stycken som åker iväg.. och det är ett jäkla härligt gäng.. väldigt blandat folk.. allt från lite yngre (dit får nog jag räknas inte med).. till folk som är närmre pensionsåldern.. och alla har olika kunskaper i utförsåkning.. men jag är nog sämst iaf...haha!

Jag är ingen sån som har vuxit upp med skidor.. utan jag har bara testat på det där ett par tre gånger.. men jag älskar det.. är så jäkla roligt.

När den resan väl blir av, då kan ni lita på att det kommer komma en massa bilder här på bloggen... vackra skidbilder...

image399

Kommentarer
Postat av: malino

skidåkning - me love.
fjällbilder - me love.
Dock verkar jag få bli utan en vecka i pjäxorna även om det alltid brukar lösa sig i slutändan.

2007-09-17 @ 18:43:25
URL: http://randigastrumpan.blogg.se
Postat av: pinglan

Vilken härlig resa! Skulle vilja åka med fasts jag är inte haj på skidor :)

2007-09-18 @ 22:22:08
URL: http://nuelleraldrig.wordpress.com
Postat av: Lari

malino: hehe.. jag gillar det jag med, även om jag inte är så bra på det, eller gör det så ofta.. men nu när man har blivit norrbagge, så kan det ju bli lite mer av den varan..=)
pinglan: ja, det ska bli riktigt skoj.. massor av skidåkning och hur mycket god mat o dryck som helst..=)

2007-09-18 @ 22:38:05
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0