Första arbetspasset avklarat...

Såja, då var första arbetspasset avklarat på det nya vikariatet. Som vanligt var det helt lugnt utan några larm alls.

Däremot så hade vi en sjukvårdsövning, en repetition av första hjälpen osv, vilket alltid är nyttigt.

Jag har bestämt mig för att införa en ny regel för mig själv...

De pass då jag har jobbat natt, och sover på stationen, så skall jag träna direkt på morgonen på jobbet.

Jag gjorde det idag, och visst det är jobbigt att träna precis när man vaknat och på tom mage, men ändå, så jäkla skönt att ha det avklarat när man går av sitt skift.

Idag ska jag inte göra något jättespännande, det är tråkigt väder och jag ska jobba ikväll igen, så det blir en lugn dag hemma bara.

Ikväll så är det iaf hockey med jobbet, viktig match för Timrå.

Kommentarer
Postat av: Aiila

vad brukar du träna när du sover över då?
jag älskar att träna tidiga mornar.. hela dagen känns skitbra efter de =)

2008-04-03 @ 13:44:27
URL: http://aiilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0