Jag älskar när jag har rätt!

Åh... inte för att jag vill gotta mig i hennes bekymmer, men jag älskar verkligen när jag har rätt...

För inte så länge sen skrev jag ett inlägg om förlovningar när man är ung, jag tog Kenza som ett exempel.
Läs mitt inlägg här: Förlovningar... inte samma sak längre... och vad läser jag nu.. jo det här: Läs om Kenzas förhållande

Beklagligt om det nu verkligen tar slut, för jag önskar aldrig någon olycka på det viset, men det känns skönt att få lite rätt iaf med tanke på att det var en del sura kommentarer över mitt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Emelaj

"Snälla, ställ inga frågor om detta. Släng inte ut er elaka påhopp nu. Jag mår redan skit & det sista jag behöver nu är mer skit ifrån främlingar. Låt detta vara bara, för ni har ingenting med det att göra. Jag hoppas verkligen att ni alla kan respektera detta."

Du är en elak människa...

2008-02-19 @ 20:34:43
Postat av: Pierre

hahahaha...KLOCKRENT gubben...

2008-02-20 @ 09:57:13
URL: http://lepierre.blogg.se
Postat av: Lisa

Nä men nu mera tror jag att det är få männsikor som vet vad en "förlovning egentligen innebär" folk ser det nog mest som en kärleksförklaring. tyvärr. Men det är såklart upp till var och en!

2008-02-20 @ 12:07:23
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Marielle

Helt otroligt! Tänk att det faktiskt finns sådana som du, som tror du har rätt hela tiden. Bara för att Kenzas förhållande ser ut som det gör just för tillfället, betyder det då att allas förhållanden slutar sådär när man förlovat sig? Nu får du väl ge dig!

2008-02-20 @ 17:16:57
URL: http://marielletorgersson.blogg.se
Postat av: MissEllie

*asgarv* snacka om att visa samtalsämnen är menade att blogga om! Jag håller med dig till 100%, hade hon inte velat ha elaka påhopp skulle hon knipit käft! Det e min åsikt! Hoppas allt e bra annars med dig :) Kram

2008-02-21 @ 00:18:07
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, tänkte på ditt inlägg när jag läste att dom gått ifrån varandra. Ingen kan vara förvånad. Man förlovar sig inte när man är 16.

2008-02-21 @ 10:23:31
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Karro

Haha, nä håller med till fullo. Det känns son förlovningar har tappat sitt värde, just pga 15åringar som förlovar sig efter 2 veckor. Sen måste jag hylla ditt inlägg om hur folk skriver nuförtiden, särskrivningar e tamefan det äckligaste som finns!! Puss&kram

2008-02-21 @ 15:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0