Lite besök över helgen...=)

Jag har en polare som kommer hit i helgen... han ska tävla i badminton här uppe, och det är första gången som jag har en kompis som kommer och hälsar på... det är inte många som orkar åka till Norrland liksom, tyvärr.

Men hursomhelst... han kommer hit snart med två andra badmintonare.. och jag har lagat till lite middag. Ugnsstekta revben och kycklingdrumsticks med klyftpotatis och coleslaw...

Sen har jag handlat hem lite vin och öl, men det är väl tveksamt om någon av dem dricker ikväll med tanke på matchdag imorrn, men jag ska ha mig ett glas rödtjut..=)

Sen imorrn så ska vi spela poker... först innebandy på brandstationen, med lite bubbelpool och bastu efter, och sen poker... ska bli riktigt trevligt!

Kanske bjussar på lite bilder senare.. får se om jag kommer ihåg att fota...

Kommentarer
Postat av: L

Skulle gärna se lite bilder på dina arbetskamrater med... Har du gått och skaffat stadigt mys??

2008-02-22 @ 22:45:05
Postat av: sorvas

Trevligt med besök... alltid skoj... roligt att komma in på en blogg som skrivs av en brandman... inte illa....hoppas allt e bra annars uppe i sverige...

Kram Kram

2008-02-22 @ 23:12:40
Postat av: Aiila

fan va gulligt av dig att laga middag å grejer till gästerna.. =)

tråkigt att de inte hälsar på dig så mkt... saknar du inte polarna?

2008-02-22 @ 23:40:42
URL: http://aiilas.blogg,se
Postat av: Stina

du har då rätt i att det kan vara lurigt att få upp kompisar till norrland.. Du har ju då iallafall fördelen att bo i "södra" norrland..=) Hoppas du/ni får en trevlig helg !!

2008-02-23 @ 11:40:43
URL: http://www.stormstina.blogg.se
Postat av: Ulrika

Lät som smaskens middag, det kommer polarna gilla, helt säkert! Ha en trevlig kväll. Lät inte helt fel med rödtjut heller...
Det var det där med brandmän ja... skrev just ett inlägg om detta, fick bekanta mig med några "kollegor" till dig veckan som var, men tror inte jag gjorde världens bästa intryck, haha... jaja.
Ha det gott!
Mvh, Ulrika

2008-02-23 @ 19:40:59
URL: http://atlilys.blogg.se
Postat av: Aiila

jo, men jag gillade inte adressen och jag ville ha en anonymare blog gutan ansiktsbilder och så =) Jag satte bara lösen på den andrai några timmar. Ska snart ta bort den helt! kram

2008-02-23 @ 21:38:25
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: Jannica

Känner igen det där med att folk inte orkar åka och hälsa på om man bor ovanför Stockholm. Bodde två år i Arvidsjaur och fick bara besök en enda gång!

2008-02-24 @ 12:10:00
Postat av: Aiila

åh tack för komplimangen =)

men de kommer kroppsbilder och andra bilder sååååååå KAN man ju läsa inläggen också ;)

2008-02-24 @ 18:44:37
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: sorvas

Hoppas helgen har varit bra....

2008-02-24 @ 23:22:06
Postat av: sorvas

själv e man nog den segaste tjejn i gbg...

2008-02-24 @ 23:26:29
Postat av: Kim

DU som är så jäklans duktig med bloggning,
vf gör du inte din blogg finare ?! :O

2008-02-25 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0