Semester!

Hej alla få läsare!

Jag vet att det har varit ett tag sen jag uppdaterade, och det beror helt enkelt på att jag har varit i de djupa skogarna i Finland och firat lite midsommar med släkten.

Har ett gäng med bilder i kameran, men har inte hunnit föra över dem till datorn än, så ni får vänta lite till.

Tänkte bara ge lite liv ifrån mig iaf, så att ni vet att jag inte har glömmer bort er.

Apropå det, så fick jag reda på att en gammal klasskompis begått självmord... inga vidare trevliga nyheter. =/

Kommentarer
Postat av: Gullilla G-tanten på ön.

Beklagar din väns bortgång!

Nu har han fått den frid han sökte iaf. om det kan vara till nån tröst?



Snygg designe på din sida må jag säga!

Färgen du valt är helt otrolig med ditt foto i bakgrunden! Ojoj!

2008-06-23 @ 20:09:26
URL: http://gullillas.blogg.se/
Postat av: stark

kors i taket du lever! :)



såg på tv hur några brandmän räddade två små barn ur ett brinnande hus häromdagen. ja grina som en idiot då barnen var i samma ålder som mina, men dom klara sig som tur var.

en vanlig människa kan verkligen inte göra det som en brandman klarar, ni gör det jävligt bra!! stor fet klapp på axeln

2008-06-23 @ 22:49:52
Postat av: Miss0

Nej usch vad hemskt ;/ krama

2008-06-25 @ 23:26:14
URL: http://miss0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0