Lite "jag ska bara"...

Ni vet Alfons, han sa alltid att "Jag ska bara...".

Idag så skulle jag bara åka till Birsta och handla en webcam som jag lottat ut på min designblogg.

Åkte in på Media Markt, och gick precis som planerat ut med bara en webcam.
Men sen tänkte jag att jag kunde kika in på Birsta City med.... Jag ska bara kolla om det finns några roliga fynd.

Ja, det slutade med att jag kom hem med:

3 par sneakers
3 t-shirts
1 långärmad polotröja
1 vanlig långärmad tröja
1 festskjorta

Haha!
Behöver man säga något om att jag är en impulsshoppare?
Jag shoppar extremt sällan, men när jag väl kommer in i shoppingtagen, då jäklar ska det shoppas rejält...

Ska se om jag inte kan ordna lite bilder på alla inköpen senare under kvällen, jag ska bara göra diverse saker först!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag är ny på blogg men skabörja blogga varje dag i flera timmar. Jag ska blogga om allt som faller mig i smaken. Men jag undrar hur jag kan designa min blogg så
att den blir finare och inte som alla andra? Kan du vara snäll och hjälpa mig? Skriv gärna ett mail till mig.

2008-03-16 @ 17:51:57
Postat av: Anonym

Hej! Jag är ny på blogg men skabörja blogga varje dag i flera timmar. Jag ska blogga om allt som faller mig i smaken. Men jag undrar hur jag kan designa min blogg så
att den blir finare och inte som alla andra? Kan du vara snäll och hjälpa mig? Skriv gärna ett mail till mig.

2008-03-16 @ 17:52:07
Postat av: Lovisa

var ett tagsen man skrev så hej ;)

2008-03-16 @ 18:20:34
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Mikaela K

haha, helt underbart! men säg, är det inte impulsshoppingen som är den bästa ändå? glad påsk!

2008-03-19 @ 17:27:47
URL: http://mikaelaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0