Dags för en uppdatering?

Ojoj.. snacka om att jag har haft bloggtorka... eller rättare sagt, inte haft nån vidare lust att skriva bara.

Har hunnit med en del iaf. Får köra en snabbgenomgång.

Jag har varit på konferens med jobbet, Brand 2008 i Karlstad. En jäkligt rolig resa där jag lärde känna ett gäng från England och det kommer troligen att bli en resa dit med jobbet senare i år. Träffade lite gamla vänner med och det är alltid skoj.

Jag har varit iväg och fiskat en hel del, dock utan något som helst resultat, men de ställen som jag har hittat, har varit helt underbara naturupplevelser.

Min semester börjar planeras och just nu så ser det ut så här: Finland 9 dagar, Stockholm minst 3 dagar (beror på om K har lust att ses med), Alingsås ner till Pierre på obestämd tid och sen hem och fiska järnet.

Jag har haft mitt första pass som chaffis på skiftet (har inte fått vara det innan, pga att man måste jobba en viss tid och sen ha en "uppkörning") och det var ett pass som hettade till rejält med 8 larm. Det är skoj att köra brandbil med blåljus! =)

Hm, vad mer har hänt då?

Inget på kärleksfronten iaf.. .det är helt dött!

Äh, jag vet inte, det har nog inte hänt så mycket här egentligen.

Ni fick iaf veta att jag lever...

Kommentarer
Postat av: Angelica

du är för kräsen för kärlek ;)

2008-05-28 @ 08:53:22
URL: http://supergirlsdontcry.wordpress.com
Postat av: Anna-Viktoria

Haha... komiskt, tänkte gå in här och pika dig lite för dålig uppdatering ^^ men du förekom mig visst. Hoppas allt är bra med dig =) kram

2008-05-28 @ 17:58:37
URL: http://annaviktoria.blogg.se
Postat av: Anna-Viktoria

Haha... komiskt, tänkte gå in här och pika dig lite för dålig uppdatering ^^ men du förekom mig visst. Hoppas allt är bra med dig =) kram

2008-05-28 @ 17:58:43
URL: http://annaviktoria.blogg.se
Postat av: Elina

Dennaeviga bloggtorka! Den går att prata mycket om, men det finns bot... Man får hitta sig format som ger automatiska fortsättningar. Typ min kollektivtrafikdragning.



Tips från coachen.



2008-06-03 @ 15:23:32
URL: http://elina.kickasskommunikation.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0