Ringa Anticimex?

Flugorna ökar här hemma... nu har jag bundit fyra totalt, eller ja, egentligen fem, men en av dem var så kass att jag klippte ner allt igen och ska börja om.

Mattias och jag är helt bitna av det här med att binda egna flugor och det är onekligen skoj...

Idag handlade vi fjädrar och grejer för över 300:-, bara för att kunna variera oss i färger på flugorna.

flugfiske flugbindning

Nummerordningen är i den ordningen jag har gjort dem, bara för att man ska se om jag blir bättre eller sämre på det hela...

Vad tror ni, om ni var en fisk, hade ni blivit sugna? ;)

Kommentarer
Postat av: lina ml

fyran vill man förstora upp och sätta i en vas på bordet. vacker.

men som fisk känns på nått vis den först bäst. tänker att den mest påminner om svenska kusar. fast dom kanske är less på det och vill ha nått färggrant.

2008-05-06 @ 22:26:26
Postat av: Madelene

alltså.. om jag var en fisk? jag skulle vilja sätta skiten i håret och i öronen! :D ser ser ut som vackra indiansmycken!

användarnamn: mjuk
lösen: hallon

2008-05-07 @ 08:13:22
URL: http://mjukvarelse.blogg.se
Postat av: Monika

Nä men mina katter hade blivit kan du tro :P

2008-06-16 @ 14:48:50
URL: http://nastyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0