Bowling.. inte min starka sida!

Haha.. ja, vad säger man.. bowling är väl inte min starka sida.. eller så är jag bara jäkligt ringrostig!

Vi spelade som jag nämnt innan idag en korpmatch i bowling med jobbet... tre serier totalt.. image498där man möttre tre olika spelare.. och mina rundor var minst sagt värdelösa.

Första rundan slutade på 117
Andra rundan hamnade på 106
Tredje rundan slutade på 149

Jag vet inte riktigt vad som skedde.. men de två första rundorna så letade jag efter det där utgångsläget och var jag skulle sikta.. jag vet ju det rent teoretiskt.. men att få armen att följa huvudet, är inte alltid det lättaste...
Men väl i tredje rundan (som jag vann) så började jag hitta det hela.. och jag var inne i ett stim ett tag.. och lyckades med tre strikes på raken.. och det är inte ofta det har hänt mig överlag... så då kändes allt bra.. men sen gick det utför igen.. i vanlig ordning.

Men, jag tror att hade jag haft ett par serier till, så hade jag nog fan ordnat upp spelet.. jag spelade ju trots allt en hel del bowling med mamma när jag var liten...

Jag tror att jag ska ta o locka med lite arbetskollegor på lite bowling nån dag.. O'learys har ju öppnat en bowlinghall här i stan.. och jag har rabattkuponger dit...

Hursomhelst.. så fick jag storstryk första två serierna.. men vann den tredje.. så jag avslutade iaf med flaggan i topp!

Just det.. roligt hade jag med!

Kommentarer
Postat av: Krille

Bowling är alltid kul!

2007-10-18 @ 21:53:02
URL: http://krilledood.blogg.se/
Postat av: Lari

Krille: ja, det är ju verkligen det.. och kan man dricka en öl tillsammans med polarna, då är det ännu roligare..=)

2007-10-18 @ 21:57:39
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0