Ingen naprapat...=/

Fick beskedet imorse att naprapaten fått något akut inom släkten, så han avbokade hela sin dag idag... så nu har jag ingen tid hos honom längre... måste ringa honom imorrn o kolla om han kan boka in mig nån dag snart.. för jag behöver verkligen gå på en koll hos honom.

Nu ska jag slänga mig i duschen.. har njutit av en ledig förmiddag... med ett par koppar kaffe och lite gröt.. plus att jag har vunnit lite småskrammel på pokern med...

Ska åka en vända till Mekonomen och skaffa mig centreringsringar... sen in till brandstationen här i stan.. för att montera på allt.. bultar o allt.. sen så kan man föhoppningsvis köra säkert igen...

Blev flyttad till Timrå ikväll.. så vi är sex man i styrkan ikväll.. blir perfekt.. då blir det innebandy...

Ne.. ha det så fint så länge gott folk...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså du? trevligt ju! Verkar de vara ngt intressant då? xD Puss

2007-04-26 @ 14:30:49
URL: http://sannibanni.blogg.se
Postat av: Natta

jag har många besökare för att inte ligga på topplistan men det är verkligen inte lika många kommentarer som besökare, inte ens i närheten :D haha

2007-04-26 @ 15:34:28
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Kristin

Hej å hå. Rolig blogg du har. Brandman OCH kock. kan det bli bättre ;) Kram

2007-04-26 @ 15:53:00
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: MissEllie

*ler* Det va ju det som va hela poängen att du skulle få lite "Lunda - Längtan" Blir det nån skåne semester för dig i sommar då? Du kan ju inte häcka i norrland hela sommarn! Ta med dig "flikkan" och visa upp fina Lund :) Själv njuter jag av det fina vädret inomhus framför datorn som vanligt... I bland e livet orättvist!

2007-04-26 @ 16:02:32
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: Erika

Haha spelar ni också innebandy!! haha de värkar som om alla brandmän gör de :P
Ja min pappa sitter bara på kontoret dag ut dag in och pratar i telefon. dom har ju lite körit i sthlm när dom ska dra ner på antal brandmän.
Ha en trevlig kväll!

2007-04-26 @ 16:29:19
URL: http://www.misserikah.blogg.se
Postat av: Maddi

aaaah läste om en viss middag med någon erika! VAD HAR DU NU GLÖMT ATT BERÄTTA FÖR MADDI? ;D MORR!! Bröllop nu då?!?!?!

2007-04-26 @ 16:31:17
Postat av: Lari

sanni: jodå.. det är helt klart intressant..=)
natta: mm.. att du har många besökare, det har jag nog insett..=) kan iofs vara lite lätt jobbigt med en massa kommentarer.. blir mycket att svara på ibland..
kristin: haha.. jadu, jag vet inte.. jag hade kunnat vara rik med.. då kanske det hade varit bättre..;) skoj att du gillade min blogg! kram
missellie: elakt att lockas så..:O jadu, vi får väl se.. jag har högre prioritet på att åka till finland i sommar.. men vem vet...kanske blir en vända ner o hälsa på kompisarna i sommar med..=)
Erika: haha.. innebandy är ju nationalsport inom räddningstjänsten...alla spelar det som har en hall..=) Jo, det kan inte vara lätt för din pappa med alla nedskärningar..
Maddi: haha.. din toka.. inget bröllop än inte.. DU lär ju gifta dig innan mig iaf...=)

2007-04-27 @ 09:25:01
URL: http://webkocken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0