Frusen!

Usch... idag är jag ännu tröttare än för nån dag sen.. dock så har vi haft en helt larmlös natt.. men jag sov jäkligt kasst ändå, kunde verkligen inte somna.

Nu är jag hemma.. och för första gången i den här lägenheten, är det kallt o jäkligt...
I normala fall så springer jag runt halvt naken här hemma för att det är så varmt o gott här.. men idag så känns det som att man skulle behöva raggsockor, tjocktröja osv för att inte frysa ihjäl.

Funderar allvarligt på att ta mig en varmt o gott bad...men jag börjar med lite kaffe istället, det lär nog värma min frusna själ lite...

Dock är det en jäkligt fin dag ute... solen skiner och det blåser lite smått... men man skulle kunna tro att det är högsommar fortfarande.. men ack så lurad man kan bli...

Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar inte heller denna kalla luft riktigt ;0( Vill ju kunna ha dörren öppen som vanligt ju!! Får la plocka fram tjocketröjan å raggisar ja me då kanske. Krams

2007-08-30 @ 09:34:48
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Lari

Malin: mm.. det är inte alls skoj med den kalla luften.. känns som att vinter kommer att komma lite för snabbt..

2007-08-30 @ 11:37:16
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0