Kändistätt på Citygross...

Kilade in på Citygross efter jobbet idag för att handla mat till jobbet imorrn... och döm av min förvåning när jag hör en röst som klingar så bekant bakom mig vid grönsakerna... Emma Anderssons röst...
Coolt tänkte jag.. och var ju bara tvungen att vända mig om och kika lite.. hon är ju trots allt en tjej som jag alltid har haft ett gott öga till.. .snygg tjej, tycker jag...

Såg lite snabbt att hon hade en kille med sig.. men tänkte inte mer på dig.. spanade vidare lite på henne... men sen så la jag märke till att jag kände igen killen med.. och det visade ju sig vara självaste Henrik Zäta Zetterberg... och då slog det mig att jag hade läst nånstans att de var ett par....

Googlade lite när jag kom hem.. och hittade den här artikeln på Tv4 och kan ju bara konfirmera det de skriver.. de är ett par och såg jäkligt kära ut...=)

Dock så vet jag inte vad som var häftigast i mina ögon... att få se Emma livs levande (ja, hon var snygg på riktigt med).. eller att få se en sån världsspelare som Zäta.. det är nog fan oavgjort i den kampen..

image345
Bilden lånad från TV4.

Kommentarer
Postat av: Malle

men jo...du har ju fler bilder nedanför också...såå fin ;)

2007-08-24 @ 19:45:36
URL: http://foljmedmig.blogspot.com/
Postat av: www.dentatuerademamman.com

wow nu har du en sån där kändis blogg
:) Det är mystiskt att se dem på riktigt, jag har nästan hejat när jag såg författaren till Sune/ Bert böckerna

2007-08-24 @ 20:21:03
URL: http://www.dentatuerademamman.com
Postat av: MissEllie

Förstår din kändis reflektion, det e ju inte varje dag man ser en kändis i sin lokala matbutik. Men du ska ju veta att jag + familj var förvånade när just Emma kom vandrande på stranden i Kapstaden när vi var där och sola & bada!! Ibland är vår kära värld allt liten :)

2007-08-24 @ 20:44:52
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: Lari

Malle: ja, okej då... då får jag ju tacka o buga en massa...;)
Tatuerademamman: haha.. njae.. har inga planer på att göra min blogg till en kändisblogg.. tyckte det var en skoj grej som man måste skriva om..=)
MissEllie: Haha.. ja snacka om att det är en liten värld vi lever i..=)

2007-08-25 @ 11:50:21
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: anna

Fusk säger ja bara!;)
Hon e ju faktiskt grymt jävla snygg!!!
Hoppas du tog en xtra titt åt mej me!:)

2007-08-25 @ 16:03:18
Postat av: Lari

Anna: haha.. klart att jag gjorde... spanade stenhårt! ;)

2007-08-27 @ 00:04:48
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0