Home sweet home!

Åh..äntligen hemma... så makalöst skönt!

Det tog ungefär 9 timmar att köra... och gps:en funkade kanon.. även om den ville att jag skulle köra tbx till gbg och ta in på E4 när jag åkte från Alingsås...men jag har ställt in den på så vis att den ska välja så mycket motorväg som möjligt.. därför ville den lura mig till en lite längre väg... men det ordnade jag...

Väglaget var helt ok hela vägen.. plusgrader och regnade hela vägen nästan... vilket fick mig att inse att jag måste köpa nya torkarblad...haha...

Nu är jag helt slut i rutan.. men Mattias hade varit snäll och lagat mat iaf.. så jag inte behövde bry mig om det.. så lite mat i magen och ett glas vin.. sen ska man väl komma igång igen.. eller slockna som bara den...haha..=)

Jag återkommer imorrn när jag är lite mer människa igen.. och utvilad...

Kommentarer
Postat av: Jennie

hoppas du får sova gott inatt då ^^

2007-12-05 @ 21:00:04
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Lillan

Välkommen hem grabben!

2007-12-05 @ 21:08:51
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Jessi

Herre min skapare, du var mej en het jäkel!
Skön blogg har du, gillar bilderna på dej =)
Å designbloggen är perfekt =)
Puss på dej!

2007-12-06 @ 00:38:05
Postat av: ida

välkommen hem.. förstår inte hur du orkar köra hela den vägen SJÄLV... stackare.. du måste tråkat ihjäl :S

2007-12-06 @ 00:48:06
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0