En snabb liten uppdatering...

Ett par dagar har gått... och jag bara njuter av min semester...

Har iofs fått hålla igång en del här hemma hos pappa... med takjobb, målning och lite snickerier... men det är ju bara härligt det... skoj att få jobba lite ändå.

Första dagen, så blev det lite målning på taket för min del.. lite fläckar som behövdes fyllas i...sen efter det så byggde vi en plattform till soptunnan vilket var ett större jobb än vad vi trodde först... men det blev jäkligt bra.
Sen blev det bastu och mat på kvällen..

Igår, så var vi i Hangö med farmor.. det är ju där pappa och farmor har vuxit upp.. så vi var där och hade en resa bakåt i tiden... sen var vi på kyrkogården i Hangö och även i Helsingfors där min mormor och morfar ligger...
På kvällen så hade vi en liten seafoodkväll... bjöd in lillsyrrans exkille och jag lagade saffranskokta blåmusslor och sen åt vi räkor efter det... hur gott som helst... tyvärr så var jag så inne i maten, att jag glömde ta bilder på det härliga vi hade...

Idag så har vi målat plankor till ett staket som skall byggas.. vädret har varit lite sisådär... men inget regn iaf... och senare ikväll åker jag in till Helsingfors för att hälsa på min farbror och förhoppningsvis åka upp till deras stuga ikväll... annars blir det imorrn bitti...

Bilder kommer jag nog inte lägga in här förrän jag är hemma igen.. men då kommer det nog bli en del bilder... så tålamod mina vänner.. det kommer mer...

Kommentarer
Postat av: Sara

Den här webkocken, är han singel månne? =)

2007-07-19 @ 15:02:06
Postat av: Malin

Hahaha, singelfråga ;0) Sött!! Ska bli skit skoj att se dina bilder. Blev så sugen på den där maten du skrev om, vill HAAAAAA!! Som sagt, fler bilder, det gillar vi MKT!! Ha det gott så länge. Kramar från Mej.

2007-07-19 @ 23:24:14
URL: http://malinsmirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0