Fästingar...

Hmm... jag kom ju på att jag glömde bort att berätta att jag fick min första fästing nu när vi var uppe i stugan... givetvis när vi var och plockade lite svamp.. sen så upptäckte jag den på kvällen i bastun, en liten liten svart prick på insidan av låret... men helt tydligt en fästing...

Fram med fästingpincetten och börja operera... och det var minsann inte det lättaste.. tjuriga jäklar de där fästingarna..

Jag lyckades dock få bort allt, så risken att man ska åka på en infektion eller borrelia eller så.. .är nog extremt liten, vilket ju är skönt det...

Niccan: Demi är en beagle... (o nu så måste jag ju få veta, är niccan en förkortning för nicole kanske?)

Nu ska jag äta lite frukost.. sen ska jag ställa mig och måla en massa och lapa sol samtidigt...

Kommentarer
Postat av: AA

MATOLJA!!! då släpper de ;P o vafaen. är du så hårig på bena? :P

2007-07-23 @ 11:01:04
URL: http://supergirls-dont-cry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0