Semestern har börjat!

Psssh... en kall semesteröl öppnad... måste ju vätska upp lite när man packar o har sig...=)

Jag har lånat en stor hockeybag från jobbet, för att få med mig all packning... dock så känns det lite som att jag kommer gå över de 20 kg som man får ha med sig.. men men.. det ska nog ordna sig...

Känns bra skönt att komma iväg... ska bli skoj att träffa alla igen... det är så sällan jag får träffa släkten...

Jag ska försöka blogga lite smått när jag är där.. men kan inte lova något.. däremot så kommer nog kameran gå varm.. men bilderna lär nog dröja...

Kommentarer
Postat av: Carin

Nu när jag har hittat hit en gång måste jag ju komma tillbaka... Vad härligt med semester. Som student blir det väldigt dåligt med det så jag är SÅ avundsjuk på alla som får vara lediga.
Hoppas det blir en bra resa!

2007-07-16 @ 17:55:32
URL: http://nirac.blogg.se
Postat av: Maddi

trevlig semester & trevlig resa=O)

2007-07-16 @ 19:31:24
URL: http://www.nogg.se/zessis
Postat av: niccan

Ha det underbart och hälsa pappsen! :D

2007-07-16 @ 21:15:06
Postat av: Sanna

Ha en underbar semester! några veckor blir det min tur att åka till Finland och träffa på min farmor och annan släkt :D
Vi hörs! Puss kram

2007-07-17 @ 20:09:45
URL: http://www.miss0.blogg.se
Postat av: Andreas

Tjenare=)
Du bodde i Lund när du gick SMO va? Jag kom nyss in i Revinge och letar nämligen bostad! Hur lång tid tog det att ta sig ut till skolan?

2007-07-18 @ 12:15:54
Postat av: Lari

Carin: Ja, vad trevligt att du hittar tillbaka... alltid skoj med lite nya besökare..=) Ja, jag tackar, semestern har varit bra än så länge..även om vädret är på väg att bli sämre..
Maddi: Tack tack goding!
niccan: Haha, jag ska göra det..
Sanna: Ja, tack ska du ha... hoppas att du får det lika fint som jag sen när du åker över.. Puss kram
Andreas: Jupps.. jag bodde i Lund ja... det är 3 mil till skolan.. och det tar ca 40 min med buss.. men bussarna går extremt dåligt.. så smidigast är att bilpoola med klasskompisar...

2007-07-19 @ 10:44:02
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0