Tillbaka efter en helg i stugan...

Såja.. nu har jag äntligen fått tillbringa lite tid i stugan... dock så blev det inte så skoj väder som vi hade hoppats på, men det funkade.

Fiske blev det ju en del med.. inte så mycket som jag själv ville, men lagom mycket....dock så uteblev de stora monstren... även om vi fick ett gäng med gäddor, aborrar och idar....kommer lite bilder på det med sen.

Imorrn så är jag ensam här hemma.. ska ta hand om Demi (hunden)..och måla en massa brädor... och passa på att lapa lite sol med.

Jag såg att det kom en fråga om jag är singel... jodå..jag är så singel som man kan bli... så kom med förslag...;)

Kommentarer
Postat av: niccan

Vad är Demi för ras?

2007-07-22 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0