Besked från läkaren...

Ja, idag så fick jag besked från läkaren... eller iaf på delar av proverna... jag har inga fel på min mage gällande känslighet mot gluten eller så... så nu återstår det bara svaren på laktosprovet...


I övrigt så har jag jobbat idag igen.. inga speciella larm.. dock så var vi ute och övade en massa idag.. taksäkring, rapellering och terrängkörning med vår jeep.. skoj skoj...=)

Imorrn är det jobb igen.. då ska jag hålla i en övning.. om pumpar.. inte min starka sida, men jag ska nog klara det med...

Kommentarer
Postat av: Malin

Var det blodprovet som visade neg. på gluten... Hittar de
inget annat fel så tycker jag att du ska be dem göra en titt ned i magen och ta prov där... Jag visade ej på blodprov, utan bara på biten de tog ifrån tarmen. Krams.

2007-06-21 @ 10:38:45
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Thomas

GLAD MIDSOMMAR PÅ DIG LARI. SLÄCK NU BRÄNDER INTE TÖRSTEN.
THOMAS

2007-06-21 @ 12:31:26
Postat av: Firegirl

TREVLIG MIDSOMMAR FRÅN ETT REGNIGT SKÅNE! (själv har jag jour, så det får bli nubbe en annan dag!;-)/ Firegirl

2007-06-22 @ 14:22:43
Postat av: missellie

Glad Midsommar, hoppas det inte regnar på dig, för det gör det här, och inte så lite heller....
kramar

2007-06-22 @ 14:22:49
URL: http://missellie.blogg.se
Postat av: Malle

hoppas du hade en härlig midsommar :)

2007-06-23 @ 23:47:53
URL: http://brilliance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0