Tråkbloggande...

Usch.. jag vet inte vad jag ska hitta på med min blogg... total torka i nuläget.. och på statistiken över läsare är det bara en nedåtgående kurva... eller störtloppsbacke.... känns hopplöst att blogga egentligen, för jag har inget att skriva om i nuläget... livet står stilla, även om det är full fart o massa nytt ändå...

Har inget kärleksliv att skriva om.. inga skandaler.. och inga mäktiga nyheter... så vad ska jag då skriva om? Vad vill ni läsa om, vad vill ni att jag gör på bloggen?

Förresten så lär det dröja innan jag får internet hemma.. bara en jävla massa strul med det där... o jag hatar det!

Jag luktar rök!

* * *

Nu börjar passet närma sig sitt slut..och vi har spelat innebandy i vanlig ordning.
Fick lite "tråkiga" nyheter när vi hade en samling innan.. fick en tjuvkik på schemat framöver och upptäckte att jag kommer bli flyttat till Timrå i slutet av månaden... eller ja, tråkigt och tråkigt.. jag blir inte av med jobbet eller så.. och det är kanon att lära sig rutinerna där ute med.. men samtidigt så är det trist att man lämnar gruppen som jag har jobbat in mig i här i stan.. de börjar ju känna mig nu och jag dem...

Anlednigen till att jag luktat rök idag är ju att vi hade en rökövning idag.. första jag hade tillsammans med min grupp, så det var intressant och skoj.. alltid roligt att rökdyka...varmt, svettigt och jobbigt....

Nu så är jag ledig ett par dagar.. och jag har faktiskt lite planer både imorrn och på lördag.. ska inhandla lite saker på bolaget... nån flaska vin o så... fan saknat att dricka vin.. inte ofta jag gör det, men när jag väl gör det, då jäklar ska det göras med bravur...=)

Mattias kommer hem ikväll med.. så nu är man inte ensam hemma längre... fast han jobbar i helgen...

Ne, ska göra mig klar för avfärd hemåt så smått...

Kommentarer
Postat av: Thomas Norrman

Men är inte du på brandstationen?
Berätta om din bil, hur den känner sig.
Alla brandbilar historier om dem och hur långt de sprutar om man kan gemföra dem med dig ex.vis.
Stegbilen hur kan man vinkla den gemförelsevis med dig.
Kom igen lite.
ThN

2007-03-01 @ 14:07:19
URL: http://www.kastanjelund.se
Postat av: Blingbling

Berätta varför du luktar rök =) Mig har du kvar som läsare i alla fall.

2007-03-01 @ 14:12:08
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Linda

Var tusan ligger Timrå???

2007-03-01 @ 18:39:18
URL: http://jagarfantastisk.blogspot.com
Postat av: Mia

Hmm...trist du ska flytta tycker jag o ännu tristare om du lägger av med bloggen:-(

2007-03-01 @ 23:23:21
Postat av: Mia

Hmm...trist du ska flytta tycker jag o ännu tristare om du lägger av med bloggen:-(

2007-03-01 @ 23:24:45
Postat av: Mia

Hmm...trist du ska flytta tycker jag o ännu tristare om du lägger av med bloggen:-(

2007-03-01 @ 23:25:34
Postat av: niccan

ja jag är som alltid intresserad av dig och ditt liv oavsett om "inget särskilt" händer.. vad du tänker, känner osv.. är ju nyfiken på DIG. Fasar för den dagen då du hittar Kärleken för då slutar du väl, som de flesta andra, blogga om de innersta känslorna.. ;)

2007-03-02 @ 09:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0