Dagens Grattis...

...går till Pierre's lilla söta dotter Ella...

Dagarna som har gått har ju tillbringats med sötnosen min.. en massa mys och gos tillsammans...dock så har inte vädret varit så bra som vi hade hoppats.
Tanken var ju att vi skulle komma iväg och fiska tillsammans lite... men det har minsann vädergudarna satt stopp för... och givetvis så är det lovat fint väder till helgen istället.. när Erika har åkt hem igen. Men det kommer ju fler dagar.

Igår så var vi iaf uppe vid sidsjön och kollade lite.. jag tog med mig haspelspöt och kastade lite, och fick ju faktiskt en liten gädda... men den var ju så lite så liten, att den släppte jag iväg igen...det blir kanske en vända upp dit ikväll igen, var ganska så skoj ändå att fiska lite där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0